Mi-as Dori o Minune

Fa-ma mai feminina. Fa-ma sa nu mai injur, sa fiu rafinata, sa invat sa zambesc super-satisfacuta dupa. Fa-ma atat de perfecta, scoasa din cutie, buna de aratat mamei, de facut in ciuda colegilor, de zgariat pe ochi de foste. Vreau sa fiu proiectul tau. Fa-ma sofisticata, dar doar saptamana asta. Invata-ma sa te alint sincer, sa te sarut sincer, sa iti spun sincer ca te. Vorbeste-mi calm, saruta-ma pe arii restranse, imbratiseaza-ma duios de cat de mica sunt. Sufla-mi aer rece pe spate.

Invata sa ma scoti iar in oras, sa platesti iar un ceai, sa imi iei iar o floare si eu sa apreciez sincer gestul, nu sa o iau ca pe o obligatie, ca si asa n-ai facut-o de prea mult timp. Spune, ma iubesti? De ce? Oi fi atat de iubibila? Foloseam cuvantul asta inainte sa intre in mainstream. Incearca sa-mi sintetizezi ce e atat de frumos la mine, si sper ca sufletul sa fie cat mai jos pe lista. Nu ma poti iubi, pentru ca-mi plac pisicile. Nu ma poti iubi pentru ca sunt rece. Si nu ma poti iubi pentru ca nu sunt pentru tine. La urma urmei, nu ma poti iubi pentru ca nici eu nu o fac.

Dar as vrea. Sa am calmul ala si capul atat de in nori, sa nu contorizez nimic macar timp de o luna, sa nu numar si sa nu analizez, sa ma uit pur si simplu la tine si sa vad un viitor, oricat de fantasmagoric. Vreau sa nu am impulsul de a deschide ochii cand ma pupi, si vreau sa nu ma gandesc cum ma culc cu altii in timp ce dorm langa tine. Ar trebui sa-mi fii suficient. Deocamdata. M-am plictisit oarecum. O sa mai scot naflalina dupa naftalina, pana le termin. Apoi o sa revin. Am reflectat destul de mult la mine in ultima perioada, am descoperit lucruri, si trebuie sa le consemnez.

Cine foloseste Flyerele Impartite in Oras?

Daca sunteti locuitori ai frumoasei capitale, probabil v-ati lovit de multe, multe ori de studentii care impart flyere cu diverse reclame, oferte, promotii, etc. Curiozitatea mea si probabil nu numai, este daca cineva se foloseste intr-adevar de tonele de hartie decupata mic si tiparita in mii de exemplare in culori stridente. Ultimul flyer de genul asta l-am primit de la Laguna Studio si am spus sa scriu ceva pe tema asta.

Incepand cu reclame la un studio videochat pana la oferte pentru cele ce doresc sa devina fotomodele sau sunt in cautarea unor saloane de epilare, bronzare, infrumusetare, toate, dar absolut toate flyerele le vad pe jos sau prinse de stergatoarele unor masini care nu se misca din parcare cu lunile. Nu am vazut niciodata o persoana cu un astfel de flyer in mana, citindu-l sau intreband de adresa, firma afisata pe el.

Nu spun ca impartitul de flyere nu este un job bun sau decent pentru cei aflati la inceput de drum in ale muncii sau pentru cei ce doresc sa faca un ban in plus fara eforturi prea mari, insa sunt realmente curioasa daca cineva se foloseste de informatiile si ofertele inscrise pe acestea.

In ceea ce priveste saloanele de infrumusetare, am avut ocazia sa intreb cateva persoane daca li s-au inmultit clientii datorita acestor flyere impartite si raspunsul a fost nu. Ma gandesc ca poate fluturasii despre cluburi de noapte sau videochat Bucuresti au mai mare succes din cauza faptului ca fiind subiecte tabuu sunt destul de mult restrictionate din punct de vedere al locurilor unde isi pot face reclama iar atunci acesta este unul dintre principalele moduri de a te face cunoscut.

Chiar si asa vad zilnic astfel de oferte, pe jos, semn ca lumea arunca un procent foarte mare din ele. Fara a judeca, intreb: daca sau cand primiti un astfel de flyer pe strada, il refuzati, aruncati sau sunteti fost curiosi sa descoperiti ofertele prezentate, indifferent din ce domeniu sunt ele?