Oameni Frumosi

Profesoara mea de Teoria Literaturii este unul din oamenii frumosi; are aceeasi sclipire adolescentina in ochi si o rabdare nemaipomenita. In plus, este un om al cartilor, exact ceea ce vreau eu sa fiu. Prietena mea, Daniela,  se numara printre oamenii frumosi din viata mea. Oricat de multe dezamagiri si ghinioane ar avea, tot se bucura de tot ce are in viata ei, gasind putere sa spuna:

"Lasa ca o sa fie bine". Ea are raspunsuri si pentru mine si are grija de sufletul ei. Simte si chiar este puternica; si asa imi transmite si mie incredere. Si oricat de des ar cadea, tot o sa se ridice. Pentru ca asta face ea: pune in miscare lucruri si da sens existentei sale.

Omul frumos e atent la ceea ce se afla in jurul lui si chiar reuseste sa capteze cadre extraordinare, pline de viata. Exact asta face Catalin Fudulu, iar bucuria noastra este ca ne pune pe blogul lui franturi care ne bucura si ne reamintesc frumusetile pierdute ale vietii. Dan Puric este un om frumos, iar asta am descoperit-o nu din cartile lui, ci din ochii sai, atunci cand i-am luat un autograf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu