Cine Mi-o Trage in Ultima Vreme

Insist sa fiu seaca si capoasa, si sa mustesc in viziunea "atinsilor" de complexe, frustrari si alti termeni de psihologie carora nu le stie vreunul cu adevarat sensul. Dar, pe bune, lumea a inceput sa se casatoreasca? Argumentatia e standard. Il iubesc. Bine, si eu, si ce vrei sa fac acum? Nu ne plictisim impreuna. Bitch please, nu mai fabula. Simt ca e alesul. Aici ochii mi se bulbuca brotaceste. De ce nu? Poate cel mai cretin dintre argumente. Vreau sa ma marit tanara.

Corect, si eu voiam, pana mi-am dat seama ca de fapt nu prea vreau. Chiar nu vreau deloc. Fetele sunt nebune. Si cand zic fetele, sa se simta alea nebune. Pentru ca eu, si vorbesc strict de persoana mea aici, nu concep sa ma marit la 20 si ceva de ani, tragand mai mult inspre 20 decat 30. Nu exista. Eu am facultate. El are treaba. Eu is grabita, El nu tine pasul. Si apoi, toata parada: eu chiar vreau sa mi-o mai trag viata asta si cu altii.

Chiar imi doresc sa mai flirtez si sa one night stand, sa traiesc inconjurata pentru o luna de baxuri de servetele pline de muci si lacrimi, cu draperiile trase si nespalata de 29 de ore, in cea mai adanca depresie ca nu ma vrea nimeni si o sa mor si o sa-mi manance pisicile ochii, raspunzandu-i doar ei la telefon. E hazul vietii. Imi place prea mult incertitudinea, ideea ca nu stii pe unde o sa hoinaresc voit si cu cine o sa fiu peste nu stiu cati ani.

Sa stiu de dinainte ca o sa devin doamna S, cand acum sunt donsoara A, sa stiu ca gata, aia e, si ca mi-am gasit un mini centru de maxi-univers ma doboara. Pentru mine, a iubi un om nu e suficient sa ma tina langa el. Vin, stau, nu raspund la mesaje de "in ce dracu canal ai cazut", uit sa plec, urasc sa dau rapoarte si explicatii, pe scurt, sunt un fel de imatura. Pentru mine e suficient sa zic unde si cu cine sunt, el vrea si deadline, nu.

Plus ca e tot circul ala cu familia si traditiile si cacatul ala de rochie care o sa fie hidoasa ca din romanele lui King, plus ca tre'sa ti schimbi actele, sa ti faci credit pentru casa, sa te umpli de vergeturi ca na, casatoria fara tzanc e seaca, sa il vezi in fiecare afurisita de noapte langa tine in pat, si sa te abtii sa nu-l repezi, ca totusi, saracu n-a facut nimic. Doar a sperat ca daca te arata ca pe un obiect denumit "nevasta" o sa te faca fericita. Sa moara Zizi, asta a crezut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu